ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတႏွင့္ ဒုတိယ သမၼတမ်ား အပါအ၀င္ ျပည္ေထာင္စု ၀န္ႀကီးမ်ားအား အေၾကာင္းအရာ ငါးခ်က္ေပၚတြင္ မူတည္၍ စြပ္စြဲျပစ္ တင္ခြင့္ရွိေၾကာင္း ဖြဲ႔စည္းပုံအေျခခံ ဥပေဒအရ သိရသည္။
ထုိသုိ႔ စြပ္စြဲျပစ္တင္လုိပါက လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္ အနည္း ဆုံး ၅၆ ဦးလက္မွတ္ေရးထုိး႐ုံျဖင့္ စြပ္စြဲခ်က္ကုိ သက္ဆုိင္ရာလႊတ္ေတာ္ အႀကီးအမွဴးထံ တင္ျပႏုိင္ေၾကာင္း သိရသည္။
ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတႏွင့္ ဒုတိယသမၼတမ်ားအား စြပ္စြဲျပစ္တင္ႏုိင္သည့္ အေၾကာင္းအရာ ငါးခ်က္ကုိ ဖြဲ႔စည္းပုံ အေျခခံဥပေဒပုဒ္မ ၇၁ တြင္ ျပ႒ာန္းထားၿပီး ယင္းတုိ႔မွာ ႏုိင္ငံေတာ္၏ ေက်းဇူးသစၥာေတာ္ကုိ ေဖာက္ဖ်က္ျခင္း၊ ဤဖြဲ႔စည္းပုံအေျခ ခံဥပေဒပါ ျပ႒ာန္းခ်က္မ်ားကုိ ေဖာက္ဖ်က္က်ဴးလြန္ျခင္း၊ အက်င့္ သိကၡာပ်က္ျပားျခင္း၊ ဖြဲ႔စည္းပုံ အေျခခံဥပေဒတြင္ ျပ႒ာန္းထားေသာ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတ သုိ႔မဟုတ္ ဒုတိယသမၼတ ၏အရည္အခ်င္း ပ်က္ယြင္းျခင္း၊ ဥပေဒအရ ေပးအပ္ေသာ တာ၀န္မ်ားကုိ ေက်ပြန္စြာမေဆာင္ရြက္ျခင္းတုိ႔ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ႏုိင္ငံေတာ္ သမၼတ သုိ႔မဟုတ္ ဒုတိယသမၼတ တစ္ဦးဦးကုိ စြပ္စြဲျပစ္တင္လုိပါက ျပည္ေထာင္စု လႊတ္ေတာ္တြင္ ပါ၀င္ေသာ လႊတ္ေတာ္ႏွစ္ရပ္မွ လႊတ္ေတာ္တစ္ရပ္ရပ္၏ လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္ စုစုေပါင္းဦးေရ အနက္ အနည္းဆုံးေလးပုံတစ္ပုံက လက္မွတ္ေရးထုိးၿပီး မိမိတုိ႔၏စြပ္စြဲခ်က္ကုိ သက္ဆုိင္ရာ လႊတ္ေတာ္ အႀကီးအမွဴးထံ တင္ျပရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဖြဲ႔စည္းပုံအေျခခံဥပေဒ ပုဒ္မ၇၁(ခ)တြင္ ျပ႒ာန္းထားပါသည္။
ယင္းျပ႒ာန္းခ်က္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ႏုိင္ငံေရး ေလ့လာသူဥပေဒ အတုိင္ပင္ခံတစ္ဦးက "ဖြဲ႔စည္းပုံ အေျခခံဥပေဒမွာက ျပည္ေထာင္စု လႊတ္ေတာ္မွာပါ၀င္တဲ့ လႊတ္ေတာ္ ႏွစ္ရပ္မွ လႊတ္ေတာ္တစ္ရပ္ရပ္ရဲ႕ လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္ စုစုေပါင္းဦးေရအနက္ အနည္းဆုံးေလးပုံတစ္ပုံက လက္မွတ္ေရးထုိးၿပီး မိမိတုိ႔ရဲ႕ စြပ္စြဲခ်က္ကုိ သက္ဆုိင္ရာလႊတ္ေတာ္ အႀကီးအမွဴးထံ တင္ျပရမယ္လုိ႔ ဆုိထားပါတယ္။ ျပည္ေထာင္စု လႊတ္ေတာ္မွာပါတဲ့ လႊတ္ေတာ္ႏွစ္ရပ္ဆုိတာက အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္နဲ႔ ျပည္သူ႔ လႊတ္ေတာ္ကုိ ဆုိတာပါ။ ဥပေဒ ျပ႒ာန္းခ်က္ေတြ အတုိင္း ဆုိရင္ အမ်ဳိးသား လႊတ္ေတာ္မွာက ကုိယ္ စားလွယ္ ၂၂၄ ေယာက္ ရွိမွာျဖစ္ၿပီး ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္မွာက ကုိယ္စား လွယ္ ၄၄၀ ရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီအေရအတြက္ေတြထဲက အတုိင္းေတာ့ အခုမဟုတ္ပါဘူး။ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ အေရ အတြက္တခ်ဳိ႕ ေလ်ာ့သြားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ နဂုိရွိတဲ့ ၂၂၄ ေယာက္ရဲ႕ ေလးပုံတစ္ပုံနဲ႔တြက္မယ္ဆုိရင္အမ်ဳိး သားလႊတ္ေတာ္ရဲ႕ကိုယ္စားလွယ္ ၅၆ ေယာက္က လက္မွတ္ေရးထုိး႐ုံနဲ႔ စြပ္စြဲခ်က္ကုိ တင္ျပႏုိင္တယ္ဆုိတာ ေတြ႔ရပါတယ္။ အဲဒီလုိပဲ ျပည္သူ႔ လႊတ္ေတာ္က ကုိယ္စားလွယ္ေတြ က စြပ္စြဲခ်က္ကုိ တင္ျပမယ္ဆုိရင္ ေတာ့ ၄၄၀ ရဲ႕ေလးပုံတစ္ပုံဆုိရင္ ၁၁၀ က လက္မွတ္ေရးထုိး႐ုံနဲ႔စြပ္စြဲ ခ်က္ကုိ တင္ျပႏုိင္တယ္ဆုိတာေတြ႔ ရပါတယ္" ဟ ုသုံးသပ္ေျပာၾကား ခဲ့ပါ သည္။
ထုိ႔အတူ ယင္းစြပ္စြဲခ်က္ကုိ သက္ဆုိင္ရာလႊတ္ေတာ္၏လႊတ္ေတာ္ ကုိယ္စားလွယ္စုစုေပါင္းဦးေရအနက္ အနည္းဆုံး သုံးပုံႏွစ္ပုံက ေထာက္ခံ ပါကဆက္လက္အေရးယူေဆာင္ရြက္ ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဖြဲ႔စည္းပုံအေျခခံ ဥပေဒပုဒ္မ ၇၁(ဂ)တြင္ ျပ႒ာန္းထား ပါသည္။
ပုဒ္မ ၇၁(ဂ)၏ျပ႒ာန္းခ်က္ကုိ ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ ကုိယ္စားလွယ္မ်ားက စြပ္စြဲခ်က္ တင္ျပျခင္းျဖစ္ပါက အမ်ဳိးသား လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္ ၁၅၀ ေထာက္ခံပါက အေရးယူ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္မည္ ျဖစ္သည္ကုိ ေတြ႔ရသည္။
ထုိ႔အတူ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ကုိယ္စားလွယ္မ်ားက စြပ္စြဲခ်က္ တင္ျပျခင္းျဖစ္ပါက ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ကုိယ္စားလွယ္ ၂၉၄ ေယာက္ ေထာက္ခံပါက အေရးယူ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္မည္ျဖစ္သည္ကုိ ေတြ႔ရသည္။
လႊတ္ေတာ္တစ္ရပ္ရပ္က စြပ္ စြဲခ်က္ကုိ အေရးယူေဆာင္ရြက္ရန္ ေထာက္ခံလွ်င္ အျခားလႊတ္ေတာ္ တစ္ရပ္ကယင္းစြပ္စြဲခ်က္ကုိအဖြဲ႕ဖြဲ႕၍ စုံစမ္းစစ္ေဆးရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း စြပ္စြဲခ်က္ကုိ စုံစမ္းစစ္ေဆးသည့္ အခါ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတ သုိ႔မဟုတ္ ဒုတိယသမၼတ ကုိယ္တုိင္ေသာ္လည္းေကာင္း ကုိယ္စားလွယ္ျဖင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း ေခ်ပခြင့္ေပးရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဖြဲ႔စည္းပုံ အေျခခံဥပေဒပုဒ္မ ၇၁(ဃ)(င) တုိ႔၌ ျပ႒ာန္းထားသည္။
ထုိ႔ျပင္ စြပ္စြဲခ်က္ကုိ စုံစမ္းစစ္ ေဆးၿပီးသည့္အခါ စြပ္စြဲခ်က္ကုိ စစ္ေဆးေသာ သုိ႔မဟုတ္ စုံစမ္းစစ္ေဆးေစေသာ လႊတ္ေတာ္၏ လႊတ္ေတာ္ ကုိယ္စားလွယ္ စုစုေပါင္းဦးေရအနက္ အနည္းဆုံး သုံးပုံႏွစ္ပုံက ထုိစြပ္စြဲခ်က္ သည္ မွန္ကန္ၿပီး စြပ္စြဲခံရေသာျပစ္မႈသည္ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတ သုိ႔မဟုတ္ ဒုတိယသမၼတအား ရာထူးတြင္ ဆက္လက္ထမ္းရြက္ေစရန္ မသင့္ေၾကာင္း ဆုံးျဖတ္လွ်င္ စြပ္စြဲခံရေသာ ႏုိင္ငံေသာသမၼတ သုိ႔မဟုတ္ ဒုတိယသမၼတအား ရာထူးမွရပ္စဲရန္ ယင္းလႊတ္ေတာ္က ျပည္ေထာင္စု လႊတ္ေတာ္အႀကီးအမွဴးထံ တင္ျပရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္ အႀကီးအမွဴးသည္ တင္ျပခ်က္ ရရွိလွ်င္ရရွိျခင္း စြပ္စြဲခံရေသာ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတ သုိ႔မဟုတ္ ဒုတိယ သမၼတအား ရာထူးမွ ရပ္စဲေၾကာင္း ေၾကညာရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဖြဲ႕စည္းပုံ အေျခခံဥပေဒပုဒ္မ ၇၁ ၌ပင္ ျပ႒ာန္း ထားပါသည္။
အလားတူ ျပည္ေထာင္စု ၀န္ႀကီးတစ္ဦးဦးအား စြပ္စြဲျပစ္တင္ႏုိင္သည့္ အေၾကာင္းအရာငါးခ်က္ ကုိ ဖြဲ႕စည္းပုံ အေျခခံဥပေဒပုဒ္မ ၂၃၃ တြင္ ျပ႒ာန္းထားၿပီး ယင္းတုိ႔မွာ ႏိုင္ငံေတာ္၏ ေက်းဇူးသစၥာေတာ္ကုိေဖာက္ ဖ်က္ျခင္း၊ ဖြဲ႔စည္းပုံအေျခခံဥပေဒပါ ျပ႒ာန္းခ်က္ တစ္ရပ္ရပ္ကုိ ေဖာက္ဖ်က္က်ဴးလြန္ျခင္း၊ အက်င့္သိကၡာ ပ်က္ျပားျခင္း၊ ဖြဲ႔စည္းပုံ အေျခခံဥပေဒတြင္ သတ္မွတ္ထားသည့္ ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး၏ အရည္အခ်င္း ပ်က္ယြင္းျခင္း၊ ဥပေဒအရ ေပးအပ္ေသာ တာ၀န္မ်ားကုိ ေက်ပြန္စြာ မေဆာင္ရြက္ျခင္းတုိ႔ ျဖစ္ပါသည္။
ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး တစ္ဦးဦး အေပၚစြပ္စြဲျပစ္တင္လုိပါကႏုိင္ငံေတာ္ သမၼတ သုိ႔မဟုတ္ ဒုတိယသမၼတကုိ စြပ္စြဲျပစ္တင္ျခင္းဆုိင္ရာပုဒ္မ ၇၁ ပါ ျပ႒ာန္းခ်က္မ်ားႏွင့္အညီ ေဆာင္ ရြက္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဖြဲ႔စည္းပုံ အေျခခံဥပေဒပုဒ္မ ၂၃၃ (ခ) အရ သိရသည္။
ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး တစ္ဦးဦး အေပၚ စြပ္စြဲျပစ္တင္မႈသည္ မွန္ကန္ ၍ စြပ္စြဲခံရသူသည္ ျပည္ေထာင္စု ၀န္ႀကီးရာထူးတြင္ဆက္လက္တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ေစရန္ မသင့္ေၾကာင္း စုံစမ္းစစ္ေဆးသည့္ လႊတ္ေတာ္က ဆုံးျဖတ္တင္ျပလွ်င္ ႏုိင္ငံေတာ္ သမၼတကစြပ္စြဲျပစ္တင္ျခင္းခံရသည့္ ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီးအား တာ၀န္မွ ရပ္စဲရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း စြပ္စြဲျပစ္တင္ မႈသည္ မမွန္ကန္ေၾကာင္း စုံစမ္း စစ္ေဆးသည့္ လႊတ္ေတာ္ကဆုံးျဖတ္ ပါက ထုိသုိ႔ဆုံးျဖတ္ေၾကာင္း သက္ ဆုိင္ရာလႊတ္ေတာ္ဥကၠ႒သည္ ႏုိင္ငံ ေတာ္သမၼတထံတင္ျပအစီရင္ခံရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
ဖြဲ႔စည္းပုံ အေျခခံဥပေဒအရ တုိင္းေဒသႀကီး သုိ႔မဟုတ္ ျပည္နယ္ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ သုိ႔မဟုတ္ ၀န္ႀကီး တစ္ဦးဦးအေပၚကုိလည္း စြပ္စြဲျပစ္ တင္ႏုိင္ေၾကာင္း အေၾကာင္းအရာ ငါးခ်က္ေပၚတြင္ မူတည္၍ စြပ္စြဲျပစ္တင္ႏုိင္ေၾကာင္း ဖြဲ႕စည္းပုံအေျခခံ ဥပေဒပုဒ္မ ၂၆၃ အရ သိရသည္။
အေၾကာင္းအရာငါးခ်က္မွာ ႏုိင္ငံေတာ္၏ ေက်းဇူးသစၥာေတာ္ကုိ ေဖာက္ဖ်က္ျခင္း၊ ဖြဲ႔စည္းပုံအေျခခံ ဥပေဒပါျပ႒ာန္းခ်က္ တစ္ရပ္ရပ္ကုိ ေဖာက္ဖ်က္က်ဴးလြန္ျခင္း၊ အက်င့္ သိကၡာပ်က္ျပားျခင္း၊ ဖြဲ႔စည္းပုံ အေျခခံဥပေဒတြင္ ျပ႒ာန္းထားသည့္ တုိင္းေဒသႀကီး သုိ႔မဟုတ္ ျပည္နယ္ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ သုိ႔မဟုတ္ ၀န္ႀကီး၏ အရည္အခ်င္းပ်က္ယြင္းျခင္း၊ ဥပေဒ အရ ေပးအပ္ေသာ တာ၀န္မ်ားကုိ ေက်ပြန္စြာ မေဆာင္ရြက္ျခင္းတုိ႔ ျဖစ္ၾကသည္။
တုိင္းေဒသႀကီး သုိ႔မဟုတ္ ျပည္နယ္၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ သုိ႔မဟုတ္ ၀န္ႀကီးတစ္ဦးဦးအေပၚ ေဖာ္ျပပါ အေၾကာင္းတစ္ရပ္ရပ္ျဖင့္ စြပ္စြဲျပစ္ တင္လုိပါက သက္ဆုိင္ရာ တုိင္း ေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ သုိ႔မဟုတ္ ျပည္နယ္လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္ စုစုေပါင္းဦးေရအနက္ အနည္းဆုံး ေလးပုံတစ္ပုံကလက္မွတ္ေရးထုိးၿပီး မိမိတုိ႔၏စြပ္စြဲခ်က္ကုိ သက္ဆုိင္ရာ လႊတ္ေတာ္ဥကၠ႒ထံ တင္ျပရမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။
သက္ဆုိင္ရာလႊတ္ေတာ္ဥကၠ႒ သည္ စုံစမ္းစစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕ကုိ ဖြဲ႕စည္း၍ စြပ္စြဲခ်က္ကုိ စုံစမ္းစစ္ေဆး ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း စုံစမ္းစစ္ေဆးရမည့္ လုပ္ငန္းပမာဏကုိ ေထာက္႐ႈ၍ စုံစမ္းစစ္ေဆးမႈ ၿပီးစီးရမည့္ကာလ ကုိလည္း သတ္မွတ္ေပးရမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း စြပ္စြဲခ်က္ စုံစမ္းစစ္ေဆး သည့္အခါ စြပ္စြဲျပစ္တင္ျခင္းခံရ ေသာ တုိင္းေဒသႀကီး သုိ႔မဟုတ္ ျပည္နယ္၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ သုိ႔မဟုတ္ ၀န္ႀကီးအား ကိုယ္တုိင္ေသာ္လည္း ေကာင္း ကုိယ္စားလွယ္ျဖင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း ေခ်ပခြင့္ေပးရမည္ဟု သိရသည္။
တုိင္းေဒသႀကီး သုိ႔မဟုတ္ ျပည္နယ္၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ သုိ႔မဟုတ္ ၀န္ႀကီးတစ္ဦးဦးအေပၚ သက္ဆုိင္ရာ တုိင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ သုိ႔မဟုတ္ ျပည္နယ္လႊတ္ေတာ္၏ စြပ္စြဲျပစ္ တင္မႈႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ စုံစမ္းစစ္ေဆး ေရးအဖြဲ႔က စုံစမ္းစစ္ေဆးေတြ႔ရွိခ်က္မ်ားကုိ တင္ျပလာလွ်င္ လႊတ္ေတာ္ ဥကၠ႒သည္ သက္ဆုိင္ရာတုိင္းေဒသ ႀကီးလႊတ္ေတာ္ သုိ႔မဟုတ္ ျပည္နယ္ လႊတ္ေတာ္သုိ႔ တင္ျပရမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သက္ဆုိင္ရာလႊတ္ေတာ္ ကုိယ္စားလွယ္ စုစုေပါင္းဦးေရ အနည္း ဆုံး သုံးပုံ ႏွစ္ပုံက စြပ္စြဲျပစ္တင္မႈ သည္ မွန္ကန္၍ စြပ္စြဲခံရသူသည္ တုိင္းေဒသႀကီး သုိ႔မဟုတ္ ျပည္နယ္၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ သုိ႔မဟုတ္ ၀န္ႀကီး ရာထူးတြင္ ဆက္လက္ထမ္းရြက္ ေစရန္ မသင့္ေၾကာင္း ဆုံးျဖတ္လွ်င္ ဥကၠ႒ သည္ ထုိဆုံးျဖတ္ခ်က္ကုိ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတထံ တင္ျပအစီရင္ ခံရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ထုိ႔အတူ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတသည္ တင္ျပခ်က္ရရွိလွ်င္ စြပ္စြဲျပစ္ တင္ျခင္းခံရသည့္ တုိင္းေဒသႀကီး သုိ႔မဟုတ္ ျပည္နယ္၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ သုိ႔မဟုတ္ ၀န္ႀကီးအားရာထူးမွ ရပ္စဲရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း စြပ္စြဲျပစ္တင္မႈသည္ မမွန္ကန္ေၾကာင္း သက္ဆုိင္ ရာလႊတ္ေတာ္က ဆုံးျဖတ္လွ်င္ ထုိသုိ႔ဆုံးျဖတ္ေၾကာင္းကုိ လႊတ္ေတာ္ ဥကၠ႒သည္ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတထံ တင္ျပအစီရင္ခံရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ျပည္ေထာင္စုတရားသူႀကီး ခ်ဳပ္ႏွင့္ ျပည္ေထာင္စု တရားလႊတ္ေတာ္ခ်ဳပ္ တရားသူႀကီးမ်ားအား စြပ္စြဲျပစ္တင္ႏုိင္ရန္ အေၾကာင္းအရာ ငါးခ်က္ကုိ တုိင္းေဒသႀကီး၀န္ႀကီး ခ်ဳပ္မ်ားအား စြပ္စြဲျပစ္တင္ႏုိင္သည့္ အေၾကာင္းအရာငါးခ်က္အတုိင္း ျပ႒ာန္းထားၿပီး အရည္အခ်င္းပ်က္ယြင္းျခင္းဆုိင္ရာ အခ်က္သာ ျပည္ေထာင္စု တရားသူႀကီးခ်ဳပ္ႏွင့္ ျပည္ေထာင္စု တရားလႊတ္ေတာ္ခ်ဳပ္တရား သူႀကီးမ်ား၏ အရည္အခ်င္းပ်က္ယြင္းျခင္း အခ်က္ႏွင့္ ကြာျခားေၾကာင္း ဖြဲ႔စည္းပုံအေျခခံ ဥပေဒပုဒ္မ ၃၀၂ အရသိရသည္။
ထူးျခားခ်က္မွာ ျပည္ေထာင္စု တရားသူႀကီးခ်ဳပ္၊ ျပည္ေထာင္စု တရားလႊတ္ေတာ္ခ်ဳပ္ တရားသူႀကီး မ်ားအား ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ သုိ႔မဟုတ္ အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ ကုိယ္စားလွယ္မ်ားက သာမက ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတ ကပါ စြပ္စြဲျပစ္တင္ႏုိင္ၿပီး ထုိသုိ႔စြပ္စြဲ ျပစ္တင္ရန္ လႊတ္ေတာ္ ကုိယ္စားလွယ္မ်ား၏ တင္ျပခ်က္ႏွင့္ ေထာက္ခံခ်က္ မလုိအပ္ေၾကာင္း သိရသည္။
© Eleven